Igår så fick vi som uppgift på median att vi skulle göra om ett bokomslag, så vi gick till biblioteket och valde böcker, jag valde en bok som heter "wolf" har faktiskt ingen aning om vad det handlar om för kollade mest på omslaget om man kunde göra något som är ganska så likt.
Och eftersom jag och saga är så smarta så gick vi till fotostudion och fotade egna omslag istället för ta bilder från google, vi började fota till sagas omslag sen lekte vi och sen mitt, haha standard om man få vara i fotostudion att det tar en hel lektion.
Så här är lite bilder som vi tog, har även 2 på min header.
Ja, ni ser ju de gick från göra mer depressed bokomslag till göra annat, men det var helt klart värt det, och älskar verkligen bilden på saga asså perfektion seriöst, modell ju.
 Vet dock inte hur bra kvalite det blir på bilderna, men det här var det bästa jag kunde få iaf.