Idag hade vi kortdag, då vi slutade gick jag, Saga och Jenny på stan tills där vid 16:00 vi hann inte gå in på så mycket affärer, såklart gick vi först in på hm, standard om man shoppar i skellefteå.
Vi var där ett bra tag, jag stod och funderade på om jag skulle köpa en tröja för typ 75kr och tvätta den så den slutade klia för det var egentligen en mag tröja men jag provade den i XL för det var den sista och så mycket kliade den inte men bestämde mig för att lämna den och om jag inte hittade nån annan tröja så skulle jag köpa den.
Men som tur var så hittade jag en tröja, den som jag har på bilden fast i brun, provade 3st brun, grå och vit.
Men Saga och Jenny sa att jag skulle ta den bruna och inte bara nog med att jag hittade den tröjan jag velat ha ett bra tag utan de var även halva priset på halva priset så den kostade bara 50kr, wiho värsta fyndet.
Lånade bilden av Saga, länk i hennes namn.